OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU
- Úvodní ustanovení
1.1. Provozovatelem internetového obchodu prostřednictvím internetu, fungujícího na adrese www.Cushionsclub.cz, je společnost MOODI spol. s r.o. se sídlem v Zakręcie, ul. Górna 21J (dále jen „Cushionsclub.cz“), REGON: 521810780, DIČ: 532-209-92-25, KRS 0000966839.
1.2. Tyto obchodní podmínky jsou určeny pro spotřebitele a stanovují pravidla a postupy pro uzavření Smlouvy o prodeji na dálku se spotřebitelem prostřednictvím Obchodu.
1.3. Zákazník má možnost kontaktovat provozovatele internetového obchodu následujícími způsoby:
- na adrese E-shop Cushionsclub.cz, ul. Widoczna 55a, 05-462 Majdan,
- telefonicky na čísle 570 609 956,
- elektronickou poštou na adrese: biuro@Cushionsclub.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře na stránkách internetového obchodu.
§ 2 Definice
-
Spotřebitel - fyzická osoba uzavírající smlouvu s Prodávajícím v rámci Obchodu, jejíž předmět není přímo spojen s její podnikatelskou či profesní činností.
-
Prodávající – Společnost s ručením omezeným pod názvem MOODI spol. s r.o., zapsaná v KRS 0000966839, DIČ 532-209-92-25, REGON 521810780.
-
Zákazník - každý subjekt, který nakupuje prostřednictvím Obchodu.
-
Podnikatel - fyzická osoba, právnická osoba a organizační jednotka bez právnické osobnosti, které zákon přiznává právní subjektivitu, provozující vlastním jménem podnikatelskou činnost, využívající Obchod.
-
Obchod - internetový obchod provozovaný Prodávajícím na internetové adrese www.Cushionsclub.cz
-
Smlouva uzavřená na dálku - smlouva uzavřená se Zákazníkem v rámci organizovaného systému uzavírání smluv na dálku (v rámci Obchodu), bez současné fyzické přítomnosti stran, výhradně s využitím jednoho nebo více prostředků komunikace na dálku až do chvíle uzavření smlouvy.
-
Obchodní podmínky - tyto obchodní podmínky Obchodu.
-
Objednávka - prohlášení vůle Zákazníka podané prostřednictvím Objednávkového formuláře a směřující přímo k uzavření Smlouvy o prodeji Produktu nebo Produktů s Prodávajícím.
-
Účet - účet zákazníka v Obchodě, jsou v něm shromažďovány údaje poskytnuté Zákazníkem a informace o jeho Objednávkách v Obchodě.
-
Registrační formulář - formulář dostupný v Obchodě, umožňující vytvoření Účtu.
-
Objednávkový formulář - interaktivní formulář dostupný v Obchodě umožňující podání Objednávky, zejména přidáním Produktů do Košíku a stanovení podmínek Smlouvy o prodeji, včetně způsobu doručení a platby.
-
Košík - prvek softwaru Obchodu, ve kterém jsou viditelné vybrané Produkty Zákazníka k nákupu, a také existuje možnost stanovení a úpravy údajů Objednávky, zejména množství produktů.
-
Produkt - dostupná věc v Obchodě hmotná věc/služba, která je předmětem Smlouvy o prodeji mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
-
Smlouva o prodeji - smlouva o prodeji Produktu uzavřená nebo uzavřená mezi Zákazníkem a Prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu. Smlouvou o prodeji se rozumí také - v závislosti na vlastnostech Produktu - smlouva o poskytnutí služeb a smlouva o dílo.
§ 3 Všeobecné informace
3.1. Prodávající v nejširším zákonem přípustném rozsahu nepřebírá odpovědnost za narušení včetně přerušení provozu Obchodu způsobené vyšší mocí, nepovoleným jednáním třetích osob nebo nekompatibilitou internetového Obchodu s technickou infrastrukturou Zákazníka.
3.2. Prohlížení sortimentu Obchodu nevyžaduje založení Účtu. Podávání objednávek Zákazníkem na Produkty nacházející se v sortimentu Obchodu je možné buď po založení Účtu v souladu s ustanoveními § 6 Obchodních podmínek nebo zadáním nezbytných osobních a adresních údajů umožňujících realizaci Objednávky bez založení Účtu.
3.3. Ceny uvedené v Obchodě jsou uváděny v polských zlotých a jsou cenami brutto (zahrnují DPH).
3.4. Na konečnou (finální) částku k úhradě Zákazníkem se skládá cena za Produkt a náklady na doručení (včetně poplatků za dopravu, dodání a poštovní služby), o kterých je Zákazník informován na stránkách Obchodu během podávání Objednávky, včetně chvíle vyjádření vůle vázat se Smlouvou o prodeji.
- Všeobecná pravidla využívání internetového obchodu Cushionsclub.cz
4.1. Internetového obchodu mohou využívat pouze osoby, které dosáhly 18 let.
4.2. Osoby registrující se v internetovém obchodě a provádějící tam nákupy uvádějí své osobní údaje, které Cushionsclub.cz zpracovává na základě uvedených v Zásadách ochrany soukromí.
- Objednávání zboží
5.1. Objednávky jsou přijímány prostřednictvím internetové stránky www.Cushionsclub.cz.
5.2. Zboží v internetovém obchodě je detailně označeno. Na internetové stránce jsou mimo jiné informace o vlastnostech zboží, jeho ceně, materiálu, z něhož je vyrobeno.
5.3. Zákazník objednávající zboží vybírá jeho druh vhodným způsobem pro danou věc.
§ 6 Pravidla podávání Objednávky
Pro podání Objednávky je třeba:
-
přihlásit se do Obchodu (volitelně);
-
vybrat Produkt, který je předmětem Objednávky, a poté kliknout na tlačítko „Do košíku“ (nebo ekvivalentní);
-
přihlásit se nebo využít možnosti podání Objednávky bez registrace;
-
pokud byla vybrána možnost podání Objednávky bez registrace - vyplnit Objednávkový formulář zadáním údajů o příjemci Objednávky a adresy, na kterou má dojít k doručení Produktu, vybrat druh zásilky (způsob doručení Produktu), zadat údaje k faktuře, pokud jsou odlišné od údajů příjemce Objednávky,
-
kliknout na tlačítko „Objednávám a platím“ a potvrdit objednávku kliknutím na odkaz zaslaný v e-mailové zprávě,
-
vybrat jeden ze dostupných způsobů platby a v závislosti na způsobu platby, zaplatit objednávku v určeném termínu, s výhradou § 8 odst. 3.
-
Ceny
7.1. Ceny na stránce internetového obchodu uvedené v polských zlotých jsou cenami brutto, obsahujícími DPH.
7.2. K ceně zboží je připočten náklad na přepravu, jehož výše závisí na vybrané formě doručení a platby.
7.3. Cena uvedená na stránce v okamžiku podání objednávky je konečnou cenou, závaznou pro obě strany, Zákazníka i obchod Cushionsclub.cz. Po podání objednávky se cena objednaného zboží nezmění, bez ohledu na změny cen nebo zahájení akcí propagujících nebo výprodejových, které provede Cushionsclub.cz.
7.4. Cushionsclub.cz si vyhrazuje právo změnit ceny zboží nacházejícího se v internetovém obchodě, zavádět nové zboží do prodeje, provádět a rušit akce propagující na stránkách obchodu nebo v nich provádět změny.
7.5 V případě objednávky mimo celní území Evropské unie může kupující nést jiné, dodatečné náklady spojené s tzv. celním dluhem, tj. povinností zaplatit dovozní poplatky kupujícím-spotřebitelem, který bude také dovozcem daného zboží.
8.1. Veškeré zboží nabízené v internetovém obchodě jsou zbožím dostupným.
8.2. Ve výjimečných situacích, například v případě současného zadání objednávky na stejné zboží více zákazníky, se může stát, že zboží nebude dostupné. V takovém případě bude zákazník informován o nemožnosti realizace objednávky co nejdříve.
- Nemožnost realizace objednávky
V případě nedostupnosti daného zboží na skladě nebo z jiného důvodu nemožnosti realizace objednávky bude zákazník o tom informován prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. V zvlášť odůvodněných případech si obchod Cushionsclub.cz může odmítnout uzavření kupní smlouvy za účelem ochrany svého majetku.
- Způsob doručení a doba realizace objednávky
10.1. Dodávky zboží jsou realizovány pouze na území Polska.
10.2. V případě výběru způsobu platby "na dobírku" je objednávka předána k realizaci ihned po jejím zadání. V případě výběru jedné z platebních metod online, je objednávka předána k realizaci po potvrzení přijetí platby za objednané zboží.
10.3. Pokud je vybrané zboží dostupné a zákazník zvolil doručení na uvedenou adresu, doba doručení je od 1 do 7 pracovních dnů od dne úspěšného zadání objednávky, pokud nedojde k výjimečným situacím.
10.4. Doba doručení se může prodloužit v obdobích výprodejů nebo speciálních akcí.
10.5. POZOR: V případě výběru jako způsobu platby jedné z aktuálně dostupných online plateb začíná realizace objednávky po přijetí 100% platby za objednávku, od tohoto okamžiku se počítá termín, ve kterém bude zboží předáno zákazníkovi.
10.6. Dodávkami objednávek se zabývá kurýrní služba vybraná obchodem Cushionsclub.cz.pl.
- Způsoby platby za objednávku
11.1. Na dobírku: možnost dostupná při objednávce na uvedenou adresu nebo do balíkomatu.
11.2. Bankovní převod: dostupné jsou online převody provedené prostřednictvím vybrané platební metody zákazníka, tj. služby jednoho z partnerů Poduszkowců. Po výběru je zákazník bezpečně přesměrován na stránku vybraného platebního operátora. Platební operace probíhá mezi zákazníkem a vybraným platebním operátorem.
11.3. Přímo na účet: 70114020040000300282548560 11.4. Platební karta: v případě, že zákazník je držitelem karty umožňující platby na internetu (zda daná karta splňuje tento požadavek, je třeba ověřit v bance, která ji vydala), probíhá platba prostřednictvím PayPal. Platební operace probíhá mezi zákazníkem a operátorem vlastněné karty zákazníkem.
- Kupní smlouva
12.1. Informace umístěné na internetové stránce obchodu www.Cushionsclub.cz nepředstavují nabídku uzavření smlouvy podle ustanovení Občanského zákoníku, což znamená mimo jiné, že obchod Cushionsclub.cz může odmítnout uzavření smlouvy v zvlášť odůvodněných případech, zejména za účelem ochrany svého majetku.
12.2. Smlouva je uzavřena v polském jazyce.
- Realizace smlouvy – termín
13.1 V závislosti na typu zvolené dodávací možnosti nebo osobního převzetí v kamenné prodejně se obchod Cushionsclub.cz zavazuje k předání zboží zákazníkovi k převzetí do 7 pracovních dnů od správného zadání objednávky. V případě nedostupnosti zboží nebo nemožnosti realizace objednávky z jiného důvodu se obchod Cushionsclub.cz okamžitě spojí se zákazníkem a nabídne možná řešení pro danou situaci. Pracovní dny jsou počítány od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků.
13.2. V případě výběru osobního převzetí produktu bude produkt připraven k převzetí zákazníkem ve lhůtě uvedené v popisu produktu. O připravenosti produktu k převzetí bude zákazník navíc informován prodejcem prostřednictvím odeslání příslušné e-mailové zprávy na adresu elektronické pošty zákazníka uvedenou při zadávání objednávky.
13.3. V případě objednání produktů s různými termíny připravenosti k převzetí/odeslání je termínem připravenosti k převzetí/odeslání nejdelší uvedený termín.
13.4 V případě objednání produktů s různými termíny připravenosti k převzetí má zákazník možnost převzít produkty částečně (podle jejich připravenosti k převzetí) nebo převzetí všech produktů po kompletním sestavení celé objednávky.
- Cena doručení
14.1. Cena doručení je závislá na zvoleném způsobu doručení a platby a činí:
-
v případě osobního převzetí – 0,00 CZK hrubý;
-
v případě zásilky kurýrem a platbě online – 258,00 CZK hrubý;
- Odvolání od smlouvy
15.1. Zákazník má právo odvolat se od kupní smlouvy bez udání důvodu (tzv. vrácení zboží).
15.2. Právo odvolání od smlouvy zaniká po uplynutí 14 dní od dne, kdy zákazník převzal zboží, nebo kdy třetí osoba jiná než přepravce a uvedená zákazníkem převzala zboží.
15.3. Aby mohl využít práva odvolání od smlouvy, zákazník podává jednoznačné prohlášení o odvolání od smlouvy jedním z uvedených způsobů:
-
poštou na adresu: Cushionsclub.cz 05-462 Majdan, ul. Viditelná 55a,
-
zasláním e-mailové zprávy na adresu: biuro@Cushionsclub.cz.pl,
-
vytisknutím, vyplněním a zasláním vzoru formuláře odvolání od smlouvy dostupného na internetové stránce obchodu v sekci „vrácení“,
-
vyplněním a zasláním online formuláře dostupného v panelu zákazníka u každé objednávky; v případě využití tohoto formuláře zákazník okamžitě obdrží potvrzení, že obchod obdržel jeho prohlášení o odvolání od smlouvy.
Pozor! Každý ze způsobů zaslání prohlášení je přijatelný a všechny jsou rovnocenné z hlediska účinnosti. Obchod Cushionsclub.cz pouze doporučuje využití online formuláře dostupného v panelu zákazníka výhradně kvůli snadnosti a rychlosti podání prohlášení.
15.4. K udržení termínu pro odvolání od smlouvy stačí, aby zákazník odeslal informaci o využití práva odvolání před uplynutím 14denního termínu uvedeného v bodě 13.2. výše.
15.5. V případě odvolání od smlouvy obchod Cushionsclub.cz vrací zákazníkovi přijaté platby, včetně nákladů na doručení zboží k zákazníkovi (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z volby zákazníkem způsobu doručení jiného než nejlevnější běžný způsob doručení nabízený OBCHODEM, a poplatku za "dobírku"), nejpozději do 14 dní od dne, kdy byl obchod informován o rozhodnutí zákazníka využít právo odvolání od smlouvy, s výhradou bodu 13.7. níže.
15.6 Při vrácení části produktů bude hodnota vrácení snížena o dříve přiznané rabatové prahy.
15.6. Vrácení peněz bude provedeno stejnými platebními metodami, jaké byly zákazníkem použity v původní transakci, pokud zákazník výslovně nesouhlasí s jiným řešením - například v případě vrácení do kamenné prodejny může prodejce navrhnout vrácení peněz v hotovosti, na což zákazník může, ale nemusí souhlasit. V každém případě zákazník nebude nést žádné náklady spojené s vrácením peněz jinak než způsobem platby za zboží.
15.7. Obchod Cushionsclub.cz může odložit vrácení plateb do doby obdržení a kontroly vrácené věci.
15.8. Zboží je třeba vrátit na adresu Cushionsclub.cz Majdan 05-462, ulice Widoczna 55a, neprodleně a v každém případě nejpozději do 14 dnů od dne, kdy zákazník informoval obchod o odstoupení od kupní smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zákazník odešle zboží před uplynutím 14denní lhůty.
15.9. Vrácení zboží se provádí na náklady zákazníka.
15.10. Zákazník může také vrátit zboží v prodejně v Majdanu 05-462, ulice Widoczna 55a. Doručení do prodejny se provádí na náklady zákazníka.
15.11. Zákazník je odpovědný za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku jeho používání jiným způsobem, než bylo nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
15.12. Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nemá spotřebitel v případě smlouvy: a. jejímž předmětem je výrobek nevyráběný sériově, vyrobený podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individualizovaných potřeb,
b. o poskytování služeb, pokud obchodník službu plně poskytl se souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením poskytování služeb informován, že po dokončení služby obchodníkem ztrácí právo odstoupit od smlouvy.
- Reklamace
16.1. Předmětem prodeje jsou nové produkty bez vad. V případě výskytu vad produktů nese obchod Cushionsclub.cz zodpovědnost za tyto vady.
16.2. Každý výrobek zakoupený v internetovém obchodě Cushionsclub.cz může být reklamován v souladu s ustanoveními občanského zákoníku týkajícími se záruky při prodeji, pokud je vada zboží (včetně nesouladu zboží se smlouvou) zjištěna do dvou let od jeho předání zákazníkovi. Pokud je zákazníkem Podnikatel, strany vylučují odpovědnost na základě záruky.
16.3. Reklamaci lze podat v kamenném obchodě, e-mailem nebo poštou.
16.4. V případě reklamace poštou je nutné uvést důvody reklamace a informace nezbytné k identifikaci objednávky. Pro podání reklamace lze použít formulář „Reklamace“ doporučený obchodem Cushionsclub.cz (dostupný na internetovém portálu, v zákaznickém panelu, u každé objednávky.
16.5. Obchod Cushionsclub.cz umožňuje zákazníkům podávajícím reklamaci odeslat vadné zboží kurýrem na náklady obchodu. V tomto případě je nutné, aby zákazník vyplnil elektronický reklamační formulář (dostupný v zákaznickém panelu) s adresními údaji, odkud má kurýr převzít zásilku s reklamovanými produkty.
16.6. Obchod Cushionsclub.cz projedná reklamaci do 14 dnů a informuje zákazníka o způsobu jejího vyřízení e-mailem nebo sms.
16.7. V případě kladného vyřízení reklamace podané poštou obdrží zákazník vrácení ceny za zboží nebo zboží bez vad a vrácení vynaložených účelových nákladů na odeslání vadného zboží do e-shopu – po předchozím zaslání kopie / skenu důkazu o jejich vynaložení na e-mail: biuro@Cushionsclub.cz.pl
16.8. V případě kladného vyřízení reklamace podané v obchodě Cushionsclub.cz bude zákazníkovi vrácena příslušná částka peněz spolu s případným nárokem na vrácení nákladů na bankovní účet nebo v kamenném obchodě po předchozím potvrzení.
16.9. Pokud reklamace odeslaná poštou nebo kurýrem nebude uznána, zákazník obdrží informace o důvodech neuznání reklamace na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce a zboží bude odesláno zpět na adresu, ze které byla reklamace odeslána.
16.10. V případě neuznání reklamace podané v kamenném obchodě obdrží zákazník informaci o tom v závislosti na výběru zákazníka e-mailem nebo sms a je povinen si zboží vyzvednout v obchodě, ve kterém byla reklamace podána do 14 dnů od obdržení oznámení.
§ 17 Mimosoudní způsoby řešení reklamací a uplatňování nároků
- Podrobné informace o možnostech spotřebitele využít mimosoudní způsoby řešení reklamací a uplatňování nároků, jakož i pravidla přístupu k těmto procedurám, jsou k dispozici na sídlech a na internetových stránkách okresních (městských) spotřebitelských ombudsmanů, společenských organizací, jejichž statutárním úkolem je ochrana spotřebitelů, Vojvodských inspektorátů Obchodní inspekce a na následujících internetových adresách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelů:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php a
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.